niedziela, 28 stycznia 2018

Hurtowe szycie trójkątów

Ech, miotałam się ponad pół roku, zainstalowałam nawet banerek na blogu, że biorę udział  w zabawie Berniny i nic. Widziałam jak dziewczyny co miesiąc pokazują na FB swoje trójkąty  i nic.
Jakoś nie mogłam wystartować, a po drugie wydawało mi się, że te trójkąty takie małe i, że nie będę miała do  nich cierpliwości. 
Ale jednak chęć uszycia czegoś nowego mnie dogoniła. Kiedy wydrukowałam sobie szablony to okazało się, że one jednak nie są takie małe:)
I tak hurtowo w jeden weekend nadgoniłam 10 miesięcy...
Blok nr 1 
Blok nr 2
Blok nr 3 
Blok nr 4
Blok nr 5
Blok nr 6
Blok nr 7 
Blok nr 8
Blok nr 9
Blok nr 10


Chyba pomieszałam kolejność ale to nie ma znaczenia:).

Uf 10 bloków plus 100 trójkątów we wzorki oraz 17 w jednolitym kolorze.
Jeszcze nie policzyłam ile w sumie będzie tych trójkątów ale się już  cieszę, że uszyję sobie coś co będzie mi pasowało do mojego domu.

Bernino nadchodzę:)




3 komentarze:

  1. Masz chyba zainstalowany silniczek :) pięknie dobrałaś kolory, też się przymierzałam tak bardzo, że zapomniałam w końcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam zapytać jakie to duże będzie i czy można pobrać jeszcze gdzieś hurtowo ?

    OdpowiedzUsuń